  • 1. Data: 2004-01-29 22:58:08
    Temat: sprzedaż mieszkania a duża ulga budowlana
    Od: "matteo" <r...@h...pl>

    mój problem jest tego typu,iż sprzedałem mieszkanie przed upływem 5 lat
    od nabycia ,ale pieniądze ze sprzedaży zostały przeznaczone na zakup nowego
    mieszkania od developera.Tym sposobem nie musiałem zapłacić 10% podatku od
    razu,jednak limit odliczenia wydatów na nowe mieszkanie od podatku w ramach
    dużej ulgi budowlanej musiałem obniżyć sobie o właśnię tą kwotę jaką
    zapłaciłbym podatek te owe 10%.Ostatnio "odbiło mi się o uszy",że taka
    interpretacja przepisów została zaskarżona do NSA,ponieważ nabywcy nowych
    mieszkań ,którzy finansowali inwestycję podobnie jak ja są pokrzywdzeni ze
    względu na mniejszy odpis od podatku.Czy ktoś wie jak w tej chwili
    interpretują to urzędy skarbowe.Mam jeszcze małą kwotę do odliczenia od
    podatku i być może mógłbym odliczyć sobie więcej o tę kwotę 10%

    begin 666 spacer.gif
    P`M[M`"'Y
    `
    end