  • 1. Data: 2002-01-22 10:29:16
    Temat: sprzedaz mieszkania bez utraty ulgi?
    Od: "M....." <p...@b...gnet.pl>

    wiec kiedy (po jakim czasie) moge sprzedac mieszkanie przy zakupie
    ktorego wykorzystalem ulge budowlana, zeby ulgi tej nie zwracac?

    z gory dziekuje za pomoc

    pozdr
    Marcin

    --
    <<< odpowiadajac z adresu wytnij NOSPAM ! >>>

  • 2. Data: 2002-01-22 10:39:07
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania bez utraty ulgi?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik M..... <p...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@b...gnet.pl...

    > wiec kiedy (po jakim czasie) moge sprzedac mieszkanie przy zakupie
    > ktorego wykorzystalem ulge budowlana, zeby ulgi tej nie zwracac?

    Sprzedawaj kiedy chcesz.

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-22 10:55:33
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik M..... <p...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@b...gnet.pl...
    > a jak wyglada sprawa podatku? bo cos mi sie obilo ze jak sprzedam przed
    > uplywem 5 lat to 10% musze odpalic do US? a jak po 5 latach? /chyba ze
    > cos mieszam/
    > mieszkanie kupione w VII 97.

    10% to inna kwestia.
    Zaplacisz.
    Chyba, ze przeznaczysz pieniadze na cel mieszkaniowy lub sprzedasz po
    uplywie 5 lat.
    Sa od tego wyjatki. Bez zagladania do ustawy szczegolowo nie napisze.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-22 10:55:34
    Od: "M....." <p...@b...gnet.pl>

    a jak wyglada sprawa podatku? bo cos mi sie obilo ze jak sprzedam przed
    uplywem 5 lat to 10% musze odpalic do US? a jak po 5 latach? /chyba ze
    cos mieszam/
    mieszkanie kupione w VII 97.

    dzieki
    Marcin

    --
    <<< odpowiadajac z adresu wytnij NOSPAM ! >>>

  • 5. Data: 2002-01-31 07:16:48
    Od: artec <a...@u...edu.pl>

    Karol napisał(a):

> [...]
    5 PELNYCH lat.