  • 1. Data: 2004-05-05 20:37:20
    Temat: sprzedaz mieszkania (po raz kolejny)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Zwracam sie do Szanownych z prosba w nastepujacej kwestii:

    1. W 1997 zostalem obdarowany przez Babcie 1/4 mieszkania wlasnosciowego
    (cale ok 40m2). Jestem tam zameldowany.
    2. W 2003 podpisalem umowe ze SM Mieszkaniowa na wybudowanie nowego
    mieszkania. Jak to spoldzielnia, wciaz sie ociaga i mieszkanie nie jest
    gotowe.
    3. Babcia, a mamy rok 2004, dojrzala do sprzedazy mieszkania.

    Jak to zrobic by nie placic podatku z tytulu sprzedazy? :)

    Jaki podatek nalezalo by uiscic przeze mnie i babcie jakbysmy sprzedawali
    mieszkanie teraz?

    Czy gdyby szanowna seniorka byla laskawa przepisac mi to 3/4 a ja bym je
    opchnal zaraz po tym, czy mozna bylo by przekonac US, ze poszlo to w budowe
    nowego mieszkania?

    Z gory dziekuje za pomoc,

    Pozdrawiam,
    Jacek