  • 1. Data: 2004-05-05 20:57:07
    Temat: umowa o pracę na czas określony od maja
    Od: "marek k" <b...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów i proszę o wyjaśnienie. Mając pracownika na
    umowę o pracę na czas określony -obecnie trwa już druga zawarta umowa o
    pracę- mam pytanie czy podpisując kolejną umowę po 1 Maja będzie to już
    umowa na czas nieokreślony czy też w myśl nowych przepisów Kodeksu Pracy
    będzie to jakby pierwsza umowa na czas określony obowiązującego Kodeksu i
    będę mógl przedłużyć umowę jeszcze raz na czas określony a dopiero następna
    będzie już na czas nieoreślony.
    Dzięki z góry za odpowiedz i pozdrawiam.
    Mark.

  • 2. Data: 2004-05-06 19:21:02
    Temat: Re: umowa o pracę na czas określony od maja
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "marek k" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
    następna
    > będzie już na czas nieoreślony.
    > Dzięki z góry za odpowiedz i pozdrawiam.

    liczy się wyłącznie umowy zawarte od 1 maja 2004. Czyli pierwszą zawartą
    umowę po 1 maja policzysz jako pierwszą, itd. Ilość dotychczasowych umów na
    czas określony nie ma znaczenia.

    Magdi