  • 1. Data: 2007-11-27 11:48:37
    Temat: sprzedaż środka trwalego a kasa fiskalna
    Od: "gosia" <g...@o...pl>

    Czy firma zwolniona z kasy fiskalanej z tyt.nie świadczenia usług dla osób
    fizycznych a jedynie dla firm ma obowiązek instalacji kasy fiskalnej
    dokonując jednorazowej sprzedaży samochodu na rzecz osoby fizycznej?
    Gosia

  • 2. Data: 2007-11-28 11:09:15
    Temat: Re: sprzedaż środka trwalego a kasa fiskalna
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fizycznych a jedynie dla firm ma obowiązek instalacji kasy fiskalnej
    > dokonując jednorazowej sprzedaży samochodu na rzecz osoby fizycznej?
    jeżeli ta sprzedaż spowoduje przekroczenie limitu to moim zdaniem tak. Coś
    mi się jeszcze obija po głowie, że można pozostać zwolnionym jeżeli sprzedaż
    detaliczna stanowi mniej niż 70% obrotu, nie pamiętam czy to jeszcze
    obowiązuje i czy to jest 70% i czy wogóle jest. trzebaby sprawdzić

    Atomek