  • 1. Data: 2007-11-26 12:58:00
    Temat: ryczałt
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl>

    Witam

    Ile rczyczałtu zapłaciłbym przy PKWiU takim jak ponizej ?
    Ewentualnie gdzie tego szukać bo w ustawie nie bardzo moge znalezc.
    Czy od razu wedrowac do US?

    51.43.2
    32.1

    Janusz

  • 2. Data: 2007-11-26 13:20:41
    Temat: Re: ryczałt
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Janusz M. pisze:
> [...]
    >
    > Ile rczyczałtu zapłaciłbym przy PKWiU takim jak ponizej ?
    > Ewentualnie gdzie tego szukać bo w ustawie nie bardzo moge znalezc.

    A może napisz co to za usługi? Bo może nam sie nie chce zaglądać do
    klasyfikacji?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2007-11-26 13:21:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

  • 4. Data: 2007-11-26 13:24:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

  • 5. Data: 2007-11-26 13:36:29
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl>

    > A może napisz co to za usługi? Bo może nam sie nie chce zaglądać do
    > klasyfikacji?
    >
    > Maddy

    32.10 Lampy elektronowe i inne elementy elektroniczne
    51.43 Usługi w zakresie handlu hurtowego elektrycznymi artykułami
    gospodarstwa domowego oraz artykułami radiowo-telewizyjnymi

    Ogólnie chodzi mi o sprzedaż elementów elektronicznych.

    Janusz

  • 6. Data: 2007-11-26 13:49:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Janusz M. pisze:
> [...]
    > gospodarstwa domowego oraz artykułami radiowo-telewizyjnymi
    >

    > Ogólnie chodzi mi o sprzedaż elementów elektronicznych.

    Znaczy chodzi ci o działalność handlową? Co sprzedajesz nie ma, poza
    małymi wyjątkami (znaczki skarbowe, bilety komunikacji miejskiej,
    żetony, karty telefoniczne) wpływu na stawkę. Usługi w zakresie handlu
    opodatkowane są 3% od przychodu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2007-11-26 13:56:22
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl>

> [...]
    > małymi wyjątkami (znaczki skarbowe, bilety komunikacji miejskiej,
    > żetony, karty telefoniczne) wpływu na stawkę. Usługi w zakresie handlu

    Tak, chodzi o działalność handlową.

    Dziekuje za odpowiedź.!!

    Janusz