  • 1. Data: 2004-03-18 19:57:59
    Temat: sprzedaz uliczna + kpir
    Od: Mirek <b...@a...pl>

    Witam
    Sprzedaje okulary ze stojakow na ulicy, kupilem sobie okulary na
    fakture i mam teraz problem jak to rozliczyc.
    Czy mam do ewidencji sprzedazy wpisywac za kazdy dzien
    odpowiednia ilosc okularow ktora sprzedalem ?
    No i jak z cena - czy jak sprzedam je z zyskiem 100% a do tej
    ewidencji wpisze ze zysk byl tylko 10 % czy to bedzie podlegalo
    jakiejs weryfikacji (ze np. powiedza mi w urzedzie, ze te
    okulary duzo wiecej kosztowaly itp.)

    I przy okazji czy moge wliczac w koszty oplaty za targowanie
    wydawane przez inkasentow urzedu ?