  • 1. Data: 2006-06-08 21:41:26
    Temat: sprzedzaz samochodu
    Od: "zolni" <z...@w...pl>

    witam!

    mam male pytanko.

    wyjezdzam zagranice, jestem jedynym wlascicielem samochodu, ktorego nie
    zdaze sprzedac.

    czy moge zlecic sprzedaz samochodu mojemu ojcu? (jakie papiery są
    potrzebne?)

    czy musze go wyrejestrowac przed zleceniem sprzedazy?

    czy musze zrezygnowac z ubezpieczenia? (ubezpieczenie AC+OC)

    jeszcze wpadl mi do glowy pomysl taki ze sprzedam ojcu samochod i on wtedy
    go sprzeda

    Krory sposob Waszym zdaniem jest lepszy, a moze macie jakies inne pomysly.
    prosze o podpowiedz.

    z gory dziekuje i pozdrawiam zolni

  • 2. Data: 2006-06-08 22:26:50
    Temat: Re: sprzedzaz samochodu
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    zolni wrote:
> [...]
    > go sprzeda
    >
    > Krory sposob Waszym zdaniem jest lepszy, a moze macie jakies inne pomysly.

    Notarialne upowaznienie do sprzedazy samochodu przez ojca.
    Notariusz juz to zgrabnie napisze.
    Przed sprzedaza nie robisz nic, zreszta nie uda ci sie, bo nikt ci nie
    wyrejestruje samochodu, ani nie masz mozliwosci nieplacenia ubezpieczenia.

    Zostaw ojcu podspisana umowe kupna sprzedazy z miejscem na wpisanie
    danych nabywcy. Moze tez przejsc, jak sie nabywca nie przestraszy, ze
    umowa z duchem podpisuje.
    Ale notariusz jest zdecydowanie lepszy w tym przypadku.
    Po sprzedazy on pojdzie z umowa kupna sprzedazy do wydzialu komunikacji
    i do ubezpieczyciela.