    From: "EK STUDIO" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzet foto a kasa fiskalna
    Date: Thu, 15 Nov 2007 21:48:12 +0100

    Witam, od 2 lat prowadze działalność jestem vatowcem, wystawiam jedynie f-ry
    za usługi fotograficzne przez ten czas uzbierało sie sporo sprzetu ,kóry
    chciałbym zaktualizować ,( optyka, lampy itd..) ,za uzyskane pieniadze
    dołóżyc i nabyc nowszy sprzet, ino ponoć jak cos sprzedam to grozi mi kasa
    fiskalna, jest to jakis obłed... po co kasa skoro tak wystawiam ino
    faktury...