  • 1. Data: 2002-03-28 20:38:33
    Temat: srodki trwale na ryczalcie
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Czy musze prowadzic ewidencje srodkow trwalych na ryczalcie, jezeli wartosc
    zadnego srodka trwalego nie przekracza kwoty 3 500 PLN?

  • 2. Data: 2002-03-29 07:07:00
    Temat: Re: srodki trwale na ryczalcie
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "violeczka" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy musze prowadzic ewidencje srodkow trwalych na ryczalcie, jezeli
    wartosc
    > zadnego srodka trwalego nie przekracza kwoty 3 500 PLN?
    Sama stwierdzasz że masz środki trwałe a że mają wartość mniejszą niż 3500,-
    to już jakby nie istotne.Wniosek jeśli masz środki trwałe to prowadzisz
    ewidencje będąc na ryczałcie.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-29 09:58:31
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    No tak, ale z drugiej strony jezeli wartosc srodka trwalego nie przekracza
    tej kwoty to mozna go odliczyc jednorazowo i nie amortyzowac (Na KPiR).
    Poniewaz ja nie odliczam kosztow na ryczalcie to dlaczego musze go
    wprowadzac do ewidencji jezeli na KPiR nie ma takiego obowiazku? Moze zle
    mysle, ale zaoszczedziloby mi to duzo pracy. Przeciez trace tylko ja!.
    Mialoby to dla mnie sens gdybym planowala przejsc na KPiR (czesc kwoty
    amortyzacji zalapalaby sie na odliczenie), ale dlugo mi to nie grozi.
    Prosze jeszcze o wyjasnienie tej kwesti (i prosze o cierpilowsc w oswiecaniu
    mnie)
    dzieki
    violeczka