  • 1. Data: 2004-05-12 08:37:47
    Temat: strona NBP
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Czy tez macie problem z wejsciem na strone NBP?
    Wyswietlaja mi sie jakies ramki i nic poza tym.

    D.A.

  • 2. Data: 2004-05-12 09:02:50
    Temat: Re: strona NBP
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Czy tez macie problem z wejsciem na strone NBP?
    > Wyswietlaja mi sie jakies ramki i nic poza tym.

    tak jest od piatku. zmienili wyglad i sypnelo im sie. dzwonilem do nich bo
    potrzebowalem tabele kursow A ale oni maja to gdzies

    vladi

  • 3. Data: 2004-05-12 09:54:05
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > tak jest od piatku. zmienili wyglad i sypnelo im sie. dzwonilem do nich bo
    > potrzebowalem tabele kursow A ale oni maja to gdzies

    Czyli idzie nowe i wszystko po staremu... :(
    Dzieki za info bo juz myslalem, ze to tylko cos u mnie nie dziala.

    D.A.

  • 4. Data: 2004-05-12 09:55:26
    Od: tupot bialych mew <t...@...ro>

    vladi wrote:

    > tak jest od piatku. zmienili wyglad i sypnelo im sie. dzwonilem do nich bo
    > potrzebowalem tabele kursow A ale oni maja to gdzies

    Generalnie jakoś działa. A tabela kursów A aktualna cały czas ładnie się
    wyświetla pod: http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html
    --
    tupot

  • 5. Data: 2004-05-12 09:57:54
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Generalnie jakoś działa. A tabela kursów A aktualna cały czas ładnie się
    > wyświetla pod: http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html

    Niestety ze str. glownej nie moge sie dostac do tego ladnego obrazka.
    Pociagniety bezposrednio z podanego przez Ciebie linka wyswietla sie i
    owszem... A archiwum kursow masz dostepne?

    D.A.

  • 6. Data: 2004-05-12 10:08:52
    Od: tupot bialych mew <t...@...ro>

    D.A. wrote:

    > Niestety ze str. glownej nie moge sie dostac do tego ladnego obrazka.
    > Pociagniety bezposrednio z podanego przez Ciebie linka wyswietla sie i
    > owszem... A archiwum kursow masz dostepne?

    Spróbuj: http://www.nbp.pl/ArchA.aspx Ale skoro całość Ci się nie
    ładuje, to i tu nie wiem czy się uda. Bo to już nie prosty html...
    Pozdrowienia
    --
    tupot

  • 7. Data: 2004-05-12 10:15:05
    Od: tupot bialych mew <t...@...ro>

    D.A. wrote:

    > Niestety ze str. glownej nie moge sie dostac do tego ladnego obrazka.
    > Pociagniety bezposrednio z podanego przez Ciebie linka wyswietla sie i
    > owszem... A archiwum kursow masz dostepne?

    Ale jest: http://www.nbp.pl/kursy/archiwum/2004.xls i odpowiednio
    wcześniejsze :)
    Pozdrowienia
    --
    tupot

  • 8. Data: 2004-05-12 10:16:22
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pociagniety bezposrednio z podanego przez Ciebie linka wyswietla sie i
    > owszem... A archiwum kursow masz dostepne?

    Ja korzystam z archiwum kursów NBP na
    http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/

    Strebor

  • 9. Data: 2004-05-12 12:24:57
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Spróbuj: http://www.nbp.pl/ArchA.aspx Ale skoro całość Ci się nie
    > ładuje, to i tu nie wiem czy się uda. Bo to już nie prosty html...
    > Pozdrowienia

    Poszlo i dziala.
    Dzieki!

    D.A.

  • 10. Data: 2004-05-12 12:26:14
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Ja korzystam z archiwum kursów NBP na
    > http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/
    >
    > Strebor

    Ja zawsze wole u zrodla... ale dzieki za namiar

    D.A.