  • 1. Data: 2006-06-04 08:15:52
    Temat: studia w koszt?
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam

    Prowadzę jednoosobową DG, VAT, KPiR o profilu informatycznym (sprzedaż
    sprzętu, serwis ale również konsultacje itp.)
    Zamierzam rozpocząć uzupełniające studia magisterskie na kierunku
    informatycznym, czy mogę wrzucać opłaty za studia w koszty DG?
    Jesli tak, to w jaki sposób?
    pozdrawiam
    mk

  • 2. Data: 2006-06-04 08:51:10
    Temat: Re: studia w koszt?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    marcin wrote:
    > Witam
    >
    > ProwadzÄ? jednoosobowÄ? DG, VAT, KPiR o profilu informatycznym (sprzedaĹź
    > sprzÄ?tu, serwis ale rĂłwnieĹź konsultacje itp.)
    > Zamierzam rozpoczÄ?Ä? uzupeĹ?niajÄ?ce studia magisterskie na kierunku
    > informatycznym, czy mogÄ? wrzucaÄ? opĹ?aty za studia w koszty DG?
    > Jesli tak, to w jaki sposĂłb?
    > pozdrawiam
    > mk
    Różnie z tym wrzucaniem bywa. Raz się US zgadza, a raz nie.
    Ma być zgodne z profilem firmy.
    Najlepiej mieć papierk z własnego US w ręku.