  • 1. Data: 2006-06-02 18:07:46
    Temat: faktura wewnętrzna i "nota" z UE - jak księgować przychód?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    od jednego z moich kontrahentów z UE otrzymuję "noty" potwierdzające jaką
    prowizję partnerską osiągnąłem w poprzednim miesiącu

    jak taki przychód księgować?

    przykładowo:
    1 czerwca otrzymałem "notę" z datą 20 maja o przychodach za kwiecień

    obecnie wystawiam fakturę wewnętrzną z datą 20 maja i przeliczam EUR na PLN
    wg kursu z 19 maja
    problem polega na tym, że numer faktury wewnętrznej to 18/2006

    wystawiłem już fw 16 i 17 dla innych transakcji pomiędzy 20 maja i 1 czerwca
    tak więc numerki nie będą szły w kolejności, jeżeli wyświetlam
    chronologicznie

    podpowiedzcie jak to zaksięgować?

    --
    pozdrawiam