  • 1. Data: 2004-05-18 05:03:13
    Temat: DG a własny samochód jak wciągnąc go jako ST
    Od: "Robert" <r...@i...pl>

    Witam od jakiegoś czasu prowadzę działalność gospodarczą - posiadam własny
    samochód który używam do celów służbowych - pomyślałem że dobrze by było
    wciągnąć go jako ŚT - większe koszty i mniejszy podatek - mam pytanie jak to
    można zrobić i jak wycenić używany samochód.

    --
    -----========-----
    Robert

  • 2. Data: 2004-05-18 07:30:14
    Temat: Re: DG a własny samochód jak wciągnąc go jako ST
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    In article <c8c5eh$g19$1@news.onet.pl>, Robert wrote:
    > Witam od jakiego? czasu prowadz? dzia?alno?ae gospodarcz? - posiadam w?asny
    > samochód który u?ywam do celów s?u?bowych - pomy?la?em ?e dobrze by by?o
    > wci?gn?ae go jako ?T - wi?ksze koszty i mniejszy podatek - mam pytanie jak to
    > mo?na zrobiae i jak wyceniae u?ywany samochód.

    Ja napisalem papier: Niniejszym wprowadzam do srodkow trwalych
    firmy samochod <dane - marka, nr. rej, itp,> o wartosci ....
    i wpiszalem go do ksiazki STrwalych.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-05-18 08:30:46
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Uzytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl> napisal w wiadomosci
    et.pl...

    > Ja napisalem papier: Niniejszym wprowadzam do srodkow trwalych
    > firmy samochod <dane - marka, nr. rej, itp,> o wartosci ....
    > i wpiszalem go do ksiazki STrwalych.

    I bardzo ladnie a co do wyceny to srednia rynkowa np z gazety (bo jak
    napiszesz ze masz malucha wartego 50.000 to sie moga przyczepic)

    Strebor