  • 1. Data: 2006-05-25 06:12:07
    Temat: kiedy klient nie chce podac danych do fv
    Od: a...@c...net

    witam
    mamy malenki problem. jeden z naszych Klientow zaplacil za usluge
    przelewem na konto firmowe. chcialem mu wystawic FV. niestety ten nie
    chce podac zadnych swoich danych ;/ pieniadze leza na koncie, mam tylko
    minimalna ilosc informacji o Kliencie z pola 'nadawaca'.
    co w takiej sytuacji zrobic?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-25 06:18:24
    Temat: Re: kiedy klient nie chce podac danych do fv
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@c...net> napisal(a):
> [...]
    > chce podac zadnych swoich danych ;/ pieniadze leza na koncie, mam tylko
    > minimalna ilosc informacji o Kliencie z pola 'nadawaca'.

    A to jest konsument, czy firma? Jeśli firma to jest mały problem, bo
    fakturę wystawić trzeba. Wystaw na to, co masz - jakie masz wyjście...
    A jeśli konsument, to zaksięguj jako sprzedaż bezrachunkową lub wklep
    w kasę fiskalną, jeśli z niej korzystasz.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-05-25 06:24:15
    Od: "esos | chlanie.net" <b...@w...pl>

    > A jeśli konsument, to zaksięguj jako sprzedaż bezrachunkową lub wklep
    > w kasę fiskalną, jeśli z niej korzystasz.

    to konsument. nie korzystamy z kasy fiskalnej, nigdy nie bylo takiej
    potrzeby. zawsze wystawialismy normalna FV. nie wiem o co chodzi gosciowi ;/
    no ale, nasz Klient, nasz pan.

    a teraz idac tropem sprzedazy bezrachunkowej za:
    http://www.vat.pl/pages/i/1101.php

    wychodzi na to, ze wystarczy zalozyc zeszyt, w ktorym bede wpisywal takowy
    zakup z data, typem wykonanej uslugi i pieczatka?
    czy moze mamy tez jakies gotowe druki do kupienia?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-05-25 07:01:41
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 24 May 2006 23:12:07 -0700, a...@c...net napisał(a):

> [...]
    > chce podac zadnych swoich danych ;/ pieniadze leza na koncie, mam tylko
    > minimalna ilosc informacji o Kliencie z pola 'nadawaca'.

    A ten klient to firma czy osoba fizyczna ??
    --
    Mieczysław
    -----------

  • 5. Data: 2006-05-25 07:06:22
    Od: "esos | chlanie.net" <b...@w...pl>

    > A ten klient to firma czy osoba fizyczna ??

    osoba fizyczna

  • 6. Data: 2006-05-25 07:57:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@w...pl> napisal(a):

    > to konsument. nie korzystamy z kasy fiskalnej, nigdy nie bylo takiej
    > potrzeby. zawsze wystawialismy normalna FV.

    A ile macie obrotu z konsumentami?

    > a teraz idac tropem sprzedazy bezrachunkowej za:
    > http://www.vat.pl/pages/i/1101.php
    >
    > wychodzi na to, ze wystarczy zalozyc zeszyt, w ktorym bede wpisywal takowy
    > zakup z data, typem wykonanej uslugi i pieczatka?

    No mniej więcej, nie zapominając o zaksięgowaniu tego.
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2006-05-25 08:35:06
    Od: "esos | chlanie.net" <b...@w...pl>

    > No mniej więcej, nie zapominając o zaksięgowaniu tego.

    jak wyglada w takim przypadku forma zaksiegowania tego przychodu?
    normalnie wystawiamy przez subiekta fakture.
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-05-25 10:13:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "esos | chlanie.net" wrote:

    > osoba fizyczna

    tutaj przypomnie, ze osoba fizyczna to takze osoba "prowadzaca firme"
    jako DG ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 9. Data: 2006-05-25 10:29:13
    Od: "esos | chlanie.net" <b...@w...pl>

    rozmawialem z jakas urocza pania w skarbowce - z tego co powiedziala,
    wystarczy tego typu akcje zapisac nawet na kartce, podac date, kwote, info o
    przelewie, podbic pieczatka, oprawic tytulem sprzedaz bezrachunkowa i dac
    ksiegowemu - mozna to normalnie rozliczyc :)
    a ksiegowy juz spokojnie sobie z tym poradzi :)
    duzej chmury maly deszcz :)
    kamien spadl mi z serca :)
    dzieki za pomoc, pozdrawiam
    emil