  • 1. Data: 2003-07-10 23:47:05
    Temat: szybkie sprowadzenie pracownika
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl>

    Generalnie jest finansowanie dojazdów pracowników do miejsca pracy nie są
    kosztem firmy. Pomijam szczegółowe opisywanie tego założenia i różnorodne
    wykładnie.

    Ale, czy może jednorazowe szybkie sprowadzenie pracownika do firmy lub
    przetrzymanie go dłużej poza godziny kursowania komunikacji miejskiej i
    opłacenie taksówki jest normalnym kosztem firmy? Wydaje mi się, że tak
    powinno być - mam zamiar wrócić taksówką do domu :)

    thomasson