  • 1. Data: 2006-01-28 21:03:23
    Temat: ubezp. zdrowotne za 2005 do odliczenia
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,
    Mam kolejne pytanko - jesli przez caly rok grzecznie placilam na ubezpiczenie
    zdrowotne, bo prowadze dzialalnosc gospodarcza, to jaka kwota przysluguje mi
    do odliczenia za caly rok?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-01-29 08:25:39
    Temat: Re: ubezp. zdrowotne za 2005 do odliczenia
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ubezpiczenie
    > zdrowotne, bo prowadze dzialalnosc gospodarcza, to jaka kwota przysluguje

    Taka jaka została wpłacona do ZUS w 2005r. Należy podliczyć wszystkie wpłaty
    dokonane od stycznia do grudnia włącznie.

  • 3. Data: 2006-01-29 08:31:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Taka jaka została wpłacona do ZUS w 2005r. Należy podliczyć wszystkie
    wpłaty
    > dokonane od stycznia do grudnia włącznie.

    Nie wprowadzaj w blad.
    Tyllko 7,75% podstawy.
    Jesli wplacano i deklarowano tylko minimalne kwoty, wowczas mozna odliczyc
    do 1721,64 zl - i o to pytal autor watku - a nie o jakies pierdoly.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-01-29 20:48:51
    Od: g...@g...pl

> [...]
    > Jesli wplacano i deklarowano tylko minimalne kwoty, wowczas mozna odliczyc
    > do 1721,64 zl  - i o to pytal autor watku - a nie o jakies pierdoly.

    Tak jest. Dzieki, chcialam porownac z moimi obliczeniami.