  • 1. Data: 2006-01-28 16:55:16
    Temat: Pomyłka na paragonie
    Od: "Darek M." <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    sprzedawczyni w sklepiku matki przez pomyłkę wybiła na paragonie pozycję
    tłuszcze roślinne 1x20000 zł.Po doliczeniu vatu matka jest w plecy 1400 zł.
    Nie anulowano paraganu ale przez pomyłkę zrobiono storno ostatniej pozycji
    (mięso). Czy można to jakoś wyczyścić?Mam paragon z pomyłką oraz paragon
    poprawnie wystawiany (ma nr o jeden większy od tego pomyłkowego).Co można
    zrobić oprócz zapłacenia vatu?

    --
    pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2006-01-29 17:00:28
    Temat: Re: Pomyłka na paragonie
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Protokół anulowania paragonu i po problemie.
    Do protokołu dołącz ten błędny paragon.
    Pokazujesz w dokumentacji na minus i nic (od błedu )nie płacisz.
    Oczywiście mam nadzieje ze stało się to teraz a nie pół roku temu.

    taxer

  • 3. Data: 2006-01-31 01:16:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Jan 2006, it was written:

    > Protokół anulowania paragonu i po problemie.

    Ech, tak sobie myślę że jakbym w tym sklepie po "wybiciu"
    paragonu zauważył błąd to byłaby standardowa awantura pt.
    "przecież paragon wydrukowany nie można zmienić ani
    cofnąć"...
    Wrrrr... ! (to oczywiście nie do ciebie :) ale właściciela)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-31 19:28:36
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
> [...]
    > cofnąć"...
    > Wrrrr... ! (to oczywiście nie do ciebie :) ale >właściciela:)

    Rozumiem , że to była Twoja rzeczowa i wyczerpująca odpowiedz na nurtujący
    Darka problem.

    Pozdrawiam
    taxer

  • 5. Data: 2006-01-31 22:54:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jan 2006, it was written:

    > Rozumiem , że to była Twoja rzeczowa i wyczerpująca odpowiedz na nurtujący
    > Darka problem.

    Nie, to była dyskusja (grupa jest "dyskusyjna" a nie "doradcza", AFAIK
    oczywiście) po udzieleniu przez Ciebie wyczerpującej i rzeczowej odpowiedzi.
    Nie uważasz że dziwnym jest iż właściciel DG nie wiedział o możliwości
    sporządzenia protokołu?
    Przecież z tysięcy takich "niemożliwości" składają się utrudnienia
    naszego życia - i mi to obojętnie czy w urzędzie czy w sklepie...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)