  • 1. Data: 2002-06-25 16:20:10
    Temat: ubezpieczenie OC a wartość początkowa
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    I kolejne pytanie:
    Kupiłam samochód na firmę.Czy pierwsze obowiązkowe ubezpieczenie OC wliczam
    do wartości początkowej samochodu? Bo przecież nie mogłam go oddac do
    używania wcześniej, gdyż bez OC nie mogłam (praktycznie) wyjechać na ulicę.

  • 2. Data: 2002-06-26 06:16:29
    Temat: Re: ubezpieczenie OC a wartość początkowa
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Karolina" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do wartości początkowej samochodu? Bo przecież nie mogłam go oddac do
    > używania wcześniej, gdyż bez OC nie mogłam (praktycznie) wyjechać na
    Dla mnie samochód jest sprawny do użytkownia bez OC .Praktycznie można
    jechać ale przy kontroli
    drogowej płacisz mandat. Ja nigdy nie podwyższam warości samochodu o OC.
    Jolka