  • 1. Data: 2002-06-25 13:54:17
    Temat: Z cudzego Worda
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Księgę Przychodów i Rozchodów prowadzę sobie w Wordzie .
    Jak nietrudno domyślić się - nie mam w swoim 'komputrze' legalnego Office'a.
    Czy w razie jakiejkolwiek kontroli (odpukać 1000 razy w niemalowane drewno!)
    mogę oświadczyć, że mam wydruki Wordowskie, bo Księgę robię sobie w Wordzie u
    swojego klienta, który ma legalnego Office'a (w razie czego klient może
    potwierdzić)?
    A może mogę się powołać na jakiś bezpłatny edytor tekstu? (takich w sieci nie
    brakuje) Bo przecież - czy to "z papieru" naocznie widać, że to Word 2000, a
    nie jakiś szajsik freewarowy?
    Ostatecznie mogę prowadzić Księgę ręcznie, ale mi się strasznie nie chce.
    Wiem, że tłumaczę rozwlekle, ale proszę.. o konstruktywne rady.. :)))

    Pozdrawiam
    burt30

  • 2. Data: 2002-06-25 14:07:59
    Temat: Re: Z cudzego Worda
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:

    > Wiem, że tłumaczę rozwlekle, ale proszę.. o konstruktywne rady.. :)))

    Jeżeli księga jest prowadzona przy pomocy komputera, w miejscu jego
    zainstalowania musi być przechowywana instrukcja obsługi programu.

    Stootch

    P.S. Skoro już piratujesz, nie mogłeś użyć Excela?

  • 3. Data: 2002-06-25 14:15:03
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Coś jest chyba nie tak z ciśnieniem, bo "zaskakuję" z opóźnieniem :)
    W ciągu tygodnia mogę ci przekazać swój własny program do KPiR (ma
    wszystko - VAT-y, wyposażenie, ŚT, etc. Ba, może nawet poprowadzić
    ewidencję ryczałtu :). Program jest na ukończeniu, przekażę ci go do
    testów, zaś później zrewanżuję się pełną licencją (pudełko, nośnik,
    dokumentacja). Reflektujesz?

    Stootch

    Sorry za (krypto?)reklamę :)

  • 4. Data: 2002-06-25 20:11:53
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Stootch wrote:

> [...]
    > ewidencję ryczałtu :). Program jest na ukończeniu, przekażę ci go do
    > testów, zaś później zrewanżuję się pełną licencją (pudełko, nośnik,

    Ja reflektuję! :)

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 5. Data: 2002-06-25 21:06:11
    Od: "1364" <1...@w...pl>

    ja tez reflektuje

  • 6. Data: 2002-06-26 04:59:02
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    to i ja poproszę
    i gwarantuję konstruktywną krytykę...

    pozdr. Rafal

  • 7. Data: 2002-06-26 06:14:14
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Stootch
    >
    > P.S. Skoro już piratujesz, nie mogłeś użyć Excela?

    Mysle, ze w tym przypadku ksiega nie jest naprawde prowadzona przy pomocy
    komputera. Przeciez autor pytania posluguje sie wydrukiem papierowym z Worda.
    Jezeli wydruk taki jest kompletny i aktualny, to nie musi chyba istniec zaden
    program komputerowy, za pomoca ktorego wydruk ten zostal utworzony.
    Jak to jest w praktyce?

    Pozdr.
    JK

  • 8. Data: 2002-06-26 08:34:33
    Od: "CSE" <i...@s...pl>

    Tak się składa, że właśnie poszukuje narzędzia do prowadzenia KPiR,
    chętnie skorzystam, a może chociaż coś więcej o programie do prowadzenia
    KPiR w exelu,
    pozdrawiam i dziekuje
    romek i...@s...pl

  • 9. Data: 2002-06-26 14:15:29
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Stootch wrote:

    > Program jest na ukończeniu, przekażę ci go do testów, zaś później
    > zrewanżuję się pełną licencją (pudełko, nośnik, dokumentacja).
    > Reflektujesz?

    Ja tez poproszę (lubię się pastwić nad cudzymi aplikacjami :>>)

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 10. Data: 2002-06-26 15:02:22
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1364" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja tez reflektuje