    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ubezpieczenie niepracującej żony
    Date: Tue, 21 Feb 2006 18:59:24 +0100

    Uff pewnie bardziej by to pasowało na grupę bezrobocie, ale takowej nie ma.
    Straciłam pracę a moj mąż ma działalność gospodarczą na nazwisko. Nie jestem
    osobą współpracującą.A tylko to znalazłam na stronach ZUSu.Urząd pracy
    stwierdził, że oni teraz nie podbijają książeczek zdrowia, mąż mi ma wyrobić
    na siebie. Mąż jak to mąż zwykle nie ma czasu. Szukałam jakiś druków do
    wypełnienia lub informacji o ptrzebnych dokumentach,ale nic nie
    znalazłam.Czy ktoś to przerabiał i ile to trwa?
    TMK