  • 1. Data: 2002-05-28 19:20:20
    Temat: udziały
    Od: "Jarek" <j...@b...gnet.pl>

    witam,

    Sprzedaję udziały w spółce z o.o. osobie fizycznej , czy wymaga to zmiany umowy
    spółki (nowy udziałowiec)? Czy spółka musi to zgłosić do sądu?

    z góry dziekuję za podpowiedzi.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-05-28 19:28:09
    Temat: Re: udziały
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jarek wrote:

    > witam,
    >
    > Sprzedaję udziały w spółce z o.o. osobie fizycznej , czy wymaga to zmiany
    > umowy spółki (nowy udziałowiec)?
    Nie.

    > Czy spółka musi to zgłosić do sądu?
    Tak, ale zdaje sie powyżej jakiegośtam udziału w calkowitym kapitale spółki
    (po głowie chodzi mi 10%, ale nie mam pod ręka przepisów)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-29 08:46:03
    Od: "Jarek" <j...@b...gnet.pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad0lol$kt3$...@n...tpi.pl...

    > Nie.

    A czy wystarczy umowa cywilno prawna, czy też trzeba zrobic to w obecności
    notriusza?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2002-05-29 16:40:30
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jarek wrote:

    > A czy wystarczy umowa cywilno prawna, czy też trzeba zrobic to w obecności
    > notriusza?
    Zgodnie z nowym kodeksem trzeba to zrobic notarialnie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl