  • 1. Data: 2007-03-18 20:44:01
    Temat: ulga bud. - zwrot vat dla osób fiz.
    Od: "MC" <m...@p...fm>

    Witam
    mam pytanie, w czerwcu 2006 roku zakończyłem oficjalnie rozbudowę domu, ale
    dalej przeprowadzałem inne prace remontowe w domu, czy mogę jeszcze się
    starać o zwrot vat dla osób fizycznych? Mam wątpliwości ponieważ znalazłem
    taki zapis:
    "Wniosek, może być złożony:
    1) po zakończeniu inwestycji, nie później niż przed upływem 6 miesięcy od
    dnia zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji zakończonych przed 1
    stycznia 2006 wnioski można składać do czerwca 2006 r.)"

    Pozdrawiam
    MC

  • 2. Data: 2007-03-19 19:04:28
    Temat: Re: ulga bud. - zwrot vat dla osób fiz.
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...wp.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > dnia zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji zakończonych przed 1
    > stycznia 2006 wnioski można składać do czerwca 2006 r.)"

    6 marca weszła w życie nowelizacja do ustawy, która znosi okres 6 miesięcy
    po zakończeniu inwestycji na złożenie wniosku. Bez problemu możesz teraz
    złożyć wniosek jako "raz w roku" i nic nie przepada ;)
    Powodzenia

  • 3. Data: 2007-03-20 20:09:46
    Od: "MC" <m...@p...fm>

> [...]
    > po zakończeniu inwestycji na złożenie wniosku. Bez problemu możesz teraz
    > złożyć wniosek jako "raz w roku" i nic nie przepada ;)

    Dzięki za info, Żonka już na mnie krzywo patrzyła, że się nie wyrobiłem i
    pieniądze przepadły.

    Pozdrawiam
    MC