  • 1. Data: 2007-03-18 17:08:56
    Temat: wyzsze koszty uzyskania przychodu
    Od: "Ewelka" <e...@t...pl>

    Witam,

    w ubieglym roku moj chlopak pracowal 2 miesiace na umowe zlecenie a
    nastepnie przeszedl na umowe o prace (w tej samej firmie). W
    rozliczeniu PIT 11 widnieja wiec dwie kwoty uzyskania przychodu, ale
    daja one sume prawie 1500 pln (zamiast 1227 pln). Moim zdaniem to
    pomylka, ale nie jestem specjalista i byc moze sie myle. Ktos sie zna
    na tym ? Co zrobic w takiej sytuacji? Z gory dziekuje za pomoc,

    pozdr,
    Ewelka.

  • 2. Data: 2007-03-18 18:37:30
    Temat: Re: wyzsze koszty uzyskania przychodu
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ewelka" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > pomylka, ale nie jestem specjalista i byc moze sie myle. Ktos sie zna
    > na tym ? Co zrobic w takiej sytuacji? Z gory dziekuje za pomoc,

    Koszty od umowy zlecenia są odrębnymi kosztami i nie liczą się do limitu.