  • 1. Data: 2004-02-24 16:34:03
    Temat: ulga na remont domu
    Od: artur <a...@s...pl>

    Witam,
    Jeżeli ktoś może, to proszę o pomoc. Mam stałe zameldowanie w domu rodziców (choć mam
    też czasowe w innej miejscowości). W ub. roku za moje pieniadze (faktury na moje
    nazwisko i imię) zakupiono materiały na remont tegoż domu. Jakie warunki musze
    spełnic, aby moc skorzystać z odliczenia na remont domu? Slyszałem coś o umowie
    najmu lub użyczenia, ale nie mam pewności. Poza tym, nie jestem pewien, jak taka
    umowa ma wygladac. Barzdo prosze o odpowiedź. Dzieki z góry :)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>