    From: "spider" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga odsetkowa - jaka część odsetek do odliczenia
    Date: Mon, 25 Apr 2005 14:33:14 +0000 (UTC)

    Moje pytanie dotyczące ulgi odsetkowej:
    zaciągnąłem kiedyś tam kredyt walutowy. We wniosku kredytowym określiłem kwotę
    np. 15 000 EUR, w momencie składania wniosku było to 60 000 PLN. Kiedy
    uruchamiałem kredyt warte to było już 62 000 zł. Bank stwierdził, że
    muszę uruchomić całą kwotę, w związku z tym 60 000 poszło na konto
    dewelopera (bo tyle brakowało) zaś pozostałe dwa tysiące poszło na rachunek
    techniczny w banku, z którego poszły na spłatę pierwszych trzech rat.
    W związku z tym, czy mogę odliczyć odsetki od całości kredytu, tj. 62 000
    (czyli takie jakie faktycznie spłacam), czy też tylko od 60 000, które poszły
    na rachunek dewelopera i muszę wyliczyć jakąś proporcję.
    Jakoś nigdzie nie doczytałem się o takim przypadku.
    Będę wdzięczny za ewentualne odpowiedzi.
    pozdrowienia