  • 1. Data: 2007-01-08 22:29:28
    Temat: ulga odsetkowa jeszcze nie małżeństwo...
    Od: "Tom" <s...@p...onet.pl>

    witam

    "Podpisałam umowę kredytową na budowę domu jednorodzinnego wraz z osobą
    trzecią w roku 2006. Moja część kredytu (50%/50%) to 172 500 PLN. Nie
    korzystałam wcześniej z żadnych z ulg budowlanych. Przysługuje mi zatem
    prawo do skorzystania z ulgi odsetkowej do określonej w przepisach kwoty i
    określonego czasu.

    Pytanie dotyczy sytuacji w przyszłości kiedy zawrę formalny związek
    małżeński z osobą, która wcześniej już skorzystała z ulgi budowlanej. Moim
    zdaniem z racji tego ,że ja nigdy nie korzystałam z ulg nie utracę w
    przyszłości prawa do corocznego korzystania z takiej ulgi(nawet po ślubie)
    dotyczącej mojej części kredytu (50%)."................

    co o tym sądzicie?

    czy można po ślubie dalej korzystac z takiej ulgi?