  • 1. Data: 2006-08-21 18:08:45
    Temat: ulga odsetkowa przy zakupie mieszkania
    Od: "_czechu" <k...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie ulgi odsetkowej przy zakupie mieszkań. Otóż znam
    wszystkie warunki, typu że mieszkanie musi być nowe itp. Wiem że ulga znika
    w tym roku (z końcem roku) i że mogę z niej korzystać w przyszłości, jeśli
    zaciągnę kredyt jeszcze w tym roku. Pytanie jest takie: Czy nieruchomość
    musi być wybudowana do końca roku 2006 ? Czy wystarczy że zaciągnę kredyt do
    tego czasu a inwestycja zakończy się w przyszłym roku ?