  • 1. Data: 2005-11-08 18:04:57
    Temat: ulga remontowa a akt własności
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    w czerwcu 2005 roku dostałem akt własności, rachunki za remont mieszkania mam
    ze stycznia 2005. Moge zastosować ulgą remontową?

    wk

  • 2. Data: 2005-11-08 18:41:12
    Temat: Re: ulga remontowa a akt własności
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > w czerwcu 2005 roku dostałem akt własności, rachunki za remont mieszkania
    > mam
    > ze stycznia 2005. Moge zastosować ulgą remontową?

    Jesli w styczniu miales tytul prawny do lokalu to tak (np.protokol
    zdawczo-odbiorczy od dewelopera wystarcza).
    Jesli nie miales tyt.prawnego to nie, aczkolwiek nie jest to takie
    jednoznaczne...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2005-11-09 13:32:00
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    > Jesli w styczniu miales tytul prawny do lokalu to tak (np.protokol
    > zdawczo-odbiorczy od dewelopera wystarcza).
    > Jesli nie miales tyt.prawnego to nie, aczkolwiek nie jest to takie
    > jednoznaczne...

    Czyli nie jest tak, że ta ulga została zlikwidowana w 2003 roku, a prawo do
    niej mają jeszcze przez 3 lata, którzy nabyli w 2003 roku?

  • 4. Data: 2005-11-09 16:21:11
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Czyli nie jest tak, że ta ulga została zlikwidowana w 2003 roku, a prawo
    > do
    > niej mają jeszcze przez 3 lata, którzy nabyli w 2003 roku?

    Nie jest tak. Ulga obowiazuje takze do konca tego roku.