  • 1. Data: 2004-01-13 13:53:51
    Temat: ulga remontowa a tytul prawny
    Od: "Pawel Kaczmarski" <p...@p...pl>

    W listopadzie sprzedalem mieszkanie, wplacilem pieniadze do spóldzielni
    mieszkaniowej w wysokosci pelnego przewidywanego wkladu budowalnego na nowe
    mieszkanie (gotowe mieszkanie w wybudowanym juz budynku) i otrzymalem klucze
    do niego (bylem przez 2 miesiace nigdzie nie zameldowany). Rozpoczalem
    zakupy materialów do wykonczenia. Wszystkie faktury bralem na ostatni, adres
    i wystawiane byly one w listopadzie 2003.
    Do nowego mieszkania wprowadzilem sie w grudniu, przed samym koncem roku
    zameldowalem sie w nim. Równiez pod koniec roku budynek w którym mieszkam
    zostal oficjalnie przekazany do uzytkowania.Niestety ze wzgledu na brak
    ostatecznego rozliczenia budowy, nadal nie mam ani przydzialu ani umowy
    notarialnej (dostane w I kwartale br.)

    Mam wobec tego pytanie: czy moge odliczyc poniesione wydatki w ramach ulgi
    remontowej - wiem ze problemem jest tytul prawny do lokalu ale jako ze
    ustawa nie precyzuje co to znaczy moze wystarczy np. oswiadczenie
    spóldzielni o wplaceniu przewidywanego wkladu budowlanego i przekazaniu
    lokalu do wykanczania, ewentualnie co innego sugerujecie. Z jaka data
    powinna byc zawarta ta umowa.
    Kto moze mi wydac zobowiazujaca interpretacje przepisów w tym wzgledzie.

  • 2. Data: 2004-01-14 15:44:57
    Temat: Re: ulga remontowa a tytul prawny
    Od: kt99 <k...@w...pl>

    Z pytaniem czy przysługuje Ci ulga zwróć się do US w którym sie rozliczasz. Takie
    pytanie musi mieć odpo do ordynacji podatkowej.). Zajrzyj też na forum dyskusyjne
    gazety wyborczej. Gdzieś widziałam takie pytanie i sporo odpowiedzi i porad( forum
    Dom albo developerzy) adres strony głównej: www.gazeta.pl

    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>