  • 1. Data: 2002-01-18 09:39:54
    Temat: ulga remontowa i sprzęt AGD?
    Od: "Black" <b...@s...pl>

    Sam już nie wiem:-)
    Czy w końcu można odliczyć w ramach ulgi remontowej sprzęt do zabudowy typu
    lodówka, kuchenka elektryczna, zmywarka... ???

    Black

  • 2. Data: 2002-01-18 10:39:48
    Temat: Re: ulga remontowa i sprzęt AGD?
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    nie :-) nie mozna
    płyte ceramiczną mozna, okap kuchenny, i chyba zlewozmywak, ale na pewno
    nie lodówke i zmywarke

  • 3. Data: 2002-01-18 22:12:45
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    agnieszka wrote:

    > nie :-) nie mozna
    > p?yte ceramiczn? mozna, okap kuchenny, i chyba zlewozmywak, ale na pewno
    > nie lodówke i zmywarke
    >
    > U?ytkownik "Black" <b...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > typu

    1996r.) w sprawie okreslenia wydatkow na remont i modernizacje budynku lub lokalu
    mieszkalnego wymienia:
    - zakup materialow i urzadzen,
    - transport mat. i urz.,
    - oplacenie ekspertyz, opinii i projektow,
    - wykonawstwo robot,
    - najem sprzetu budowlanego,
    - oplaty administr.

    W Poradniku Podatnika (Wyd. "Wiedza i Praktyka") pisza, aby przy
    wyposazaniu kuchni i przedpokojow nie kupowac np. mebli do ustawienia
    "luzem", ale do zabudowy jako stale wyposazenie, a wowczas bedzie mozna
    je odliczyc od podatku.
    Jaka jest natomiast praktyka Urzedow w "tym temacie" - nie wiem.
    Graszka