  • 1. Data: 2002-01-18 09:33:52
    Temat: Clo i akcyza na Rower.
    Od: Pletwal <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie jakie jest clo i
    akcyza na nowy rower zakupiony w Czechach? Rower w przeliczeniu na PLN
    wart jest 2500 zl .Wiem, ze od tej kwoty moge sobie odliczyc VAT (22%),
    wiec wyjdzie ok. 1950 zl.
    Chcialbym sie po prostu zorientowac czy oplaca mi sie po niego
    jechac.

    Z gory dziekuje za informacje.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2002-01-19 00:04:18
    Temat: Re: Clo i akcyza na Rower.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Jan 2002, Pletwal wrote:

> [...]
    >+ wiec wyjdzie ok. 1950 zl.
    >+ Chcialbym sie po prostu zorientowac czy oplaca mi sie po niego

    Weźmij groups.google.com (zaawansowane szukanie) i przejrzyj
    archiwa pl.*.rowery - sprawa tam była wałkowana wielokrotnie.

    Pozdrowienia, Gotfryd