  • 1. Data: 2006-03-09 21:38:00
    Temat: PYTANIE O PIT 5
    Od: "Henryk Konczyło" <t...@o...pl>

    czy w PIT 5 ujmuje sie jako dochód do obliczenia podstawy opodatkowania
    dochód tylko za dany miesiac czy za caly bierzacy rok podatkowy i wylicza
    sie podatek za dany miesiac odliczajac zaliczki z poprzednich miesiecy??

    Dla mnie bardziej logiczne wydaje sie byc roziwazanie ze dochod od poczatku
    roku, ale druga strona sporu twierdzi inaczej,
    Co wy drodzy eksperci na to ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-09 22:24:56
    Temat: Re: PYTANIE O PIT 5
    Od: "Henryk Konczyło" <t...@o...pl>

    I co? Nikt mi nie odpowie
    Sprawa nie cierpiąca zwłoki :)

  • 3. Data: 2006-03-09 22:57:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Henryk Konczyło" wrote:

    > Sprawa nie cierpiąca zwłoki :)

    Eee tam, do 20-tego jeszcze kupa czasu ;)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 4. Data: 2006-03-10 08:28:45
    Od: "Henryk Konczyło" <t...@o...pl>

    > Eee tam, do 20-tego jeszcze kupa czasu ;)

    Problem w tym, że muszę teraz złożyć deklarację, bo później nie będę miał
    możliwości.

    Pomóżcie :)

  • 5. Data: 2006-03-10 08:34:39
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Henryk Konczyło wrote:
> [...]
    >
    > Dla mnie bardziej logiczne wydaje sie byc roziwazanie ze dochod od
    > poczatku roku, ale druga strona sporu twierdzi inaczej,

    W pit 5 wpisuje się przychody i koszty narastająco od początku roku, nalicza
    należna zaliczke od całości i odejmuje zapłacone do tej pory zaliczki.
    Andrew

  • 6. Data: 2006-03-10 08:34:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Mar 2006, Henryk Konczyło wrote:

> [...]
    >
    > Dla mnie bardziej logiczne wydaje sie byc roziwazanie ze dochod od poczatku
    > roku, ale druga strona sporu twierdzi inaczej,

    Odeślij drugą stronę sporu do przepisów :>
    I niech ten PIT przeczyta ;)

    > Co wy drodzy eksperci na to ?

    Ja tam ekspertem nie jestem, ale jak ci ktoś pociska że PIT rozlicza się
    miesięcznie to tylko siąść i płakać.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)