  • 1. Data: 2003-01-08 09:42:04
    Temat: umowa konsumencka
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Witam
    Czy to prawda, ze jesli kwota transakcji przekracza 2000 zl w handlu
    detalicznym, to trzeba podpisywac pomiedzy sprzedawca a kupujacym umowe
    konsumencka?
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2003-01-11 13:37:24
    Temat: Re: umowa konsumencka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2003, Kinga wrote:

    >+ Witam
    >+ Czy to prawda, ze jesli kwota transakcji przekracza 2000 zl w handlu
    >+ detalicznym, to trzeba podpisywac pomiedzy sprzedawca a kupujacym umowe
    >+ konsumencka?

    AFAIK (wg KC) taka umowa powinna być sporządzona "na piśmie".
    Czy musi być podpisana... (to może być sporne :)) nie wiem.
    Oczywiście *nie jest* nieważna, ale w razie sporu wyjdzie
    problem "niestaranności" czy jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd