  • 1. Data: 2002-10-30 13:23:29
    Temat: umowa kredytowa, a podatek
    Od: d...@o...pl

    Witam, mam pytanie odnosnie sposobu rozliczania sie z US. Moja dzialalnosc
    polega na sprzedawaniu towarow glownie ratalnie, za posrednictwe firm
    kredytowych. W zeszlym roku udzielilem pare kredytow gotowkowych, podstawiajac
    w umowie kredytowej miedzy bankiem a klientem, nieistniejacy towar (tym samym
    oszukalem troszeczke firme kredytowa, w celu zredukowania formalnosci).
    - Czy US moze ukarac za brak paragonu fiskalnego kojarzonego wlasnie z taka
    umowa, pomimo, ze taki towar faktycznie nie zostal sprzedany, a ja nie
    ponioslem z tego tytulu korzysci majatkowych?
    - Czy US moze wogole wymagac odemnie kojarzenia umow kredytowych z paragonami
    fiskalnymi, sporzadzanych miedzy klientem a bankiem, za moim posrednictwem?
    Pozdrawiam
    Piotr Turowski

  • 2. Data: 2002-10-30 23:43:37
    Temat: Re: umowa kredytowa, a podatek
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 30 Oct 2002 d...@o...pl wrote:
    [...]
    >+ polega na sprzedawaniu towarow glownie ratalnie, [...]
    >+ W zeszlym roku udzielilem pare kredytow gotowkowych, podstawiajac
    >+ [...] nieistniejacy towar
    >+ - Czy US moze ukarac za brak paragonu fiskalnego [...]

    Co do tego - nie wiem.
    Ale ja bym się obawiał *raczej* (w "razie gdyby") zarzutu
    o prowadzenie działalności bankowej bez koncesji...
    Wie ktoś ile można za to "dostać" ? (nie wiem, ale
    myślę że ilość zer i lat jest wystarczająco imponująca).

    Pozdrowienia, Gotfryd