  • 1. Data: 2002-10-30 11:13:42
    Temat: Jak zaksięgować tłumaczenie wykonane w Czechach ?!?!
    Od: Joachim <j...@g...pl>

    Drodzy Grupowicze !
    Mam pytanie:
    Mam DG. Ostatnio nie mogliśmy znaleźć chętnych do tłumaczenia z pewnego
    egzotycznego języka, wreszcie znalazł się takowy w Czechach.
    Zrobił to profesjonalnie, przysłał e-mailem ale nie wiem zupełnie,
    jak wygląda sprawa księgowania czegoś takiego w KPiR ?
    Firma w Czechach nie jest płatnikiem VAT, więc przyślą jakiś rachunek
    1. Czy musi on zostać przetłumaczony na polski, żeby można go było dołączyć
    do dokumentów ?
    2. Jak wygląda sprawa VAT ?
    3. Słyszałem o patentach pt. wysyłka płyty przez granicę, żeby był dowód z
    cła ... Czy jest potrzebne coś namacalnego, ze taka transakcja miałą miejsce
    ?

    Jak to zrobić, żeby US się nie przyczepił ?
    Pomóżcie - proszę o odpowiedż i ew. źródła

    ukłony

    Joachim Kubus

  • 2. Data: 2002-11-05 11:09:35
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>