  • 1. Data: 2002-10-30 11:32:21
    Temat: Student i pol-etatu, czy warto ??!
    Od: Piotr <p...@s...pl>

    Witam wszystkich

    Jestem studentem dziennym na 2 roku
    od okolo 3 lat pracuje jako webmaster i ogolnie informatyk od
    wszystkiego w jednej firmie, dotad na umowe zlecenie, ale dostalem
    propozycje stalej pracy na pol etatu !!!
    Ale nie wiem czy warto ??
    Bo chyba strace mozliwosc bycia w przyszlosci absolwentem, kozystania
    z oferty pierwsza praca, stazow w firmie, kredytw dla apsolwentow itd.
    A do emerytury i tak chyba nie bedzie mi sie liczyc extra, bo studia
    sie licza.........:(

    Co mam zrobic poradzcie ?!
    Nalegac na dalsze umowy o dzielo,
    czy przyjac posade na pol-etatu ??
    Co bardziej jest rozsadne ?

    Z gory dzieki
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-30 23:10:51
    Temat: Re: Student i pol-etatu, czy warto ??!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Oct 2002, Piotr wrote:
    [...]
    >+ A do emerytury i tak chyba nie bedzie mi sie liczyc extra, bo studia
    >+ sie licza.........:(

    Co do reszty, a szczególnie co do meritum - to ci nie
    poradzę :(
    Ale okresy "liczące się do emerytury" dzielą się na składkowe
    i nieskładkowe - i bynajmniej nie jest to bez wpływu na
    owej emerytury wysokość.
    Z innej strony... kto to wie jakie będą zasady ustalania
    emerytur jak już się jej dochrapiesz... :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-05 11:14:24
    Temat: Odp: Student i pol-etatu, czy warto ??!
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0210310008460.29984-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    > owej emerytury wysokość.
    > Z innej strony... kto to wie jakie będą zasady ustalania
    > emerytur jak już się jej dochrapiesz... :(

    No i pracujesz na pierwszy urlop a o chorobie trzeba wspomniec - platnej w
    razie co. Zusu ci tylko troche potraca wiec targuj sie. Zeby wyszlo miej
    wiecej tyle samo co na zlecenie podziel place z umowy zlecenia przez 0,82.

    krys