  • 1. Data: 2003-02-25 19:30:05
    Temat: umowa o dzieło
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Sorry jeśli było już na ten temat, ale jestem tu całkiem nowy.
    Proszę grupowiczów o info o umowie o dzieło - podatki, jakie pit-y, do
    kiedy, czy mozna osobe fizyczną zatrudnić na taka umowę.
    Może jakies linki w sieci, bo sam nie moge nic znaleźć.

    pozdro

    Paweł

  • 2. Data: 2003-02-25 19:40:52
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Paweł" <p...@g...pl> napisal w news:b3ggav$477$1@news.onet.pl:

    > Proszę grupowiczów o info o umowie o dzieło - podatki, jakie pit-y, do
    > kiedy, czy mozna osobe fizyczną zatrudnić na taka umowę.
    > Może jakies linki w sieci, bo sam nie moge nic znaleźć.

    Serwis Prawny Rzeczpospolitej OnLine - Vademecum Rzeczpospolitej:
    Jak zawrzeć umowę: o pracę, zlecenia, o dzieło
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Praca/Umowy/s
    pis_tresci.html

    Dobrej lektury życzę :-)
    Marta

  • 3. Data: 2003-02-25 20:43:32
    Temat: Odp: umowa o dzieło
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Użytkownik MartaW <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ggs3$o1i$...@a...news.tpi.pl...

    > Serwis Prawny Rzeczpospolitej OnLine - Vademecum Rzeczpospolitej:
    > Jak zawrzeć umowę: o pracę, zlecenia, o dzieło
> [...]

    dzięki, uffff

    Pawel

  • 4. Data: 2003-02-25 22:02:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2003, Paweł wrote:

    >+ Sorry jeśli było już na ten temat, ale jestem tu całkiem nowy.

    Jakbyś uznał za stosowne to podłożę ci archiwum:
    http://groups.google.com/groups?as_q=&num=100&as_sco
    ring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj+z+G
    oogle&as_epq=&as_oq=dzie%B3o+dzie%B3a&as_eq=&as_ugro
    up=*.podatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr
    =&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2001&as_minm=1&as_mind=1
    2&as_maxy=2003&as_maxm=2&as_maxd=25

    pzdr, Gotfryd