  • 1. Data: 2003-05-13 10:14:07
    Temat: umowa o dzieło
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    czy mozliwe jest zawarcie umowy o dzielo z jedna firma nie bedaca pracodawca
    na okres 3 mce i branie zaliczek po 1/3 ustalonej kwoty co 30 dni???

  • 2. Data: 2003-05-13 13:20:18
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pj napisał:
    > czy mozliwe jest zawarcie umowy o dzielo z jedna firma nie bedaca pracodawca
    > na okres 3 mce i branie zaliczek po 1/3 ustalonej kwoty co 30 dni???

    Nie, ponieważ umowy o dzieło nie zawiera się "na okres".

    Umowę o dzieło mozna zawrzec na wykonanie jakiegos "dzieła" i okreslic
    termin oddania przedmiotu umowy, nigdy okres trwania umowy.

    Zamawiajacego nie powinno interesować ile czasu ja będe dłubać ten
    program, ale kiedy on będzie gotowy.

    A zaliczki - owszem , mozna wypłacać, zawsze, przy każdej umowie.
    Od każdej oczywiście oprowadzic podatek do 20 następnego miesiąca po
    wypłacie

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk