  • 1. Data: 2003-05-13 08:14:57
    Temat: Czy bilet PKP jest dowodem ksiegowym?
    Od: "Aurigus" <a...@b...pl>

    Czy do zaksiegowania i odliczenia VATu, jako dowod ksiegowy wystarczy bilet
    PKP, czy musze wziac dodatkowo fakture?
    Jestem na KPiR, a podroz ma oczywiscie zwiazek z prowadzona DG.

    Pozdrawiam

    Lukasz Woznica

    l...@w...pl
    tel +48 602 110 865
    fax +48 71 7839 474

  • 2. Data: 2003-05-13 08:41:17
    Temat: Re: Czy bilet PKP jest dowodem ksiegowym?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Aurigus wrote:

    > Czy do zaksiegowania i odliczenia VATu, jako dowod ksiegowy wystarczy
    > bilet PKP, czy musze wziac dodatkowo fakture?
    > Jestem na KPiR, a podroz ma oczywiscie zwiazek z prowadzona DG.

    Jest jakiś linit kilometrów (chyba powyżej 50). Poza tym trzeba przy
    zakupie w kasie prosić o stempel z NIP

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,