  • 1. Data: 2004-01-03 10:02:21
    Temat: umowa o dzieło+kontrakt
    Od: "e-Karola" <e...@g...pl>

    Witam!

    W poprzednim roku podpisałam umowę o dzieło i nie przekraczam 19% podatku.
    Jestem też zatrudniona w firmie gdzie również nie przekraczam 19%.
    W związku z tym mam pytanie: czy mogę rozliczyć się z tego oddzielnie czy
    muszę zsumować? Czy po prostu wybieram sobie, w jaki sposób chcę się
    rozliczyć.
    I jeszcze jedno pytanie - czy moim obowiązkiem jest powiadomić firmę, w
    której pracuję, że wykonuję dodatkową pracę (umowa o dzieło)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    Karolina

  • 2. Data: 2004-01-05 08:52:36
    Temat: Re: umowa o dzieło+kontrakt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jan 2004, e-Karola wrote:

> [...]
    >+ Jestem też zatrudniona w firmie gdzie również nie przekraczam 19%.
    >+ W związku z tym mam pytanie: czy mogę rozliczyć się z tego oddzielnie czy

    Obejrzyj sobie PIT-36.
    Dochody się sumują PRZED policzeniem podatku wg skali !

    [...]
    >+ I jeszcze jedno pytanie - czy moim obowiązkiem jest powiadomić firmę, w
    >+ której pracuję, że wykonuję dodatkową pracę (umowa o dzieło)?

    Nie, chyba że łamiesz umowę o zakazie konkurencji jeśli taką podpisałaś
    (a wtedy to już na pewno nie należy powiadamiać ;> !).

    pozdrowienia, Gotfryd