  • 1. Data: 2004-01-05 14:00:18
    Temat: umowa o prace+DG?w tej samej firmie?
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Witam,
    do tej pory jestem zatrudniony na umowie o prace jak rowniez wystawiam
    fakture tej samej firmie na uslugi.
    Slyszalem,ze od nowego roku nastapily jakies zmiany w tym wzgledzie,ze
    podobno tej samej firmie w ktorej jestem zatrudniony na umowie o prace nie
    moge jednoczesnie wykonywac uslugi??

    Czy ktos moze dac jakis komentarz do tego lub jakis link??
    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2004-01-05 18:45:53
    Temat: Re: umowa o prace+DG?w tej samej firmie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2004, -->exit<-- wrote:

> [...]
    >+ podobno tej samej firmie w ktorej jestem zatrudniony na umowie o prace nie

    Pierwsze słyszę.
    A nie pomyliłeś z przypadkiem, kiedy chcesz prowadzić DG *korzystając
    z 19% podatku liniowego* ? Albo kiedy rozliczasz się jakimś ryczałtem ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-06 09:57:17
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:

    > Pierwsze słyszę.
    > A nie pomyliłeś z przypadkiem, kiedy chcesz prowadzić DG *korzystając
    > z 19% podatku liniowego* ? Albo kiedy rozliczasz się jakimś ryczałtem
    > ?
    firma powiedziala tak:
    z zwiazku z tym ,ze zmieniaja sie przepisy(?) mam wybrac albo calkowita DG
    albo umowe o prace.Podobno nie moge byc pracownikiem i jednoczesnie
    swiadczyc uslugi dla tej samej firmy,dlatego tez szukam jakichkolwiek
    informacji czy to prawda i czy musze wybierac.Ten uklad jaki jest teraz
    bardzo mi pasuje wiec szukam poparcia aby zostalo po staremu.
    pozdrawiam
    exit

  • 4. Data: 2004-01-06 10:38:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, -->exit<-- wrote:
    [...]
    >+ z zwiazku z tym ,ze zmieniaja sie przepisy(?) mam wybrac albo calkowita DG
    >+ albo umowe o prace.Podobno nie moge byc pracownikiem i jednoczesnie
    >+ swiadczyc uslugi dla tej samej firmy,

    A jak się rozliczał(a/e)ś, KPiR, ryczałt,... ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-01-06 11:15:26
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:

    > A jak się rozliczał(a/e)ś, KPiR, ryczałt,... ?

    KPiR
    exit