  • 1. Data: 2002-02-07 08:11:45
    Temat: umowa użyczenia lokalu a zwrot podatku
    Od: "Kasik" <k...@p...onet.pl>

    Mam Umowę Użyczenia lokalu mieszkalnego u teściów od 1999 r. nieodpłatną.
    W umowie jest zapisane, że remonty wykonuje lokator. W 2001 r. zmieniałem
    dach na budynku, w którym mieszkamy z teściami i żoną. Czy mogę odliczyć
    rachunki za remont ?

    KAZIK

  • 2. Data: 2002-02-08 21:32:46
    Temat: Re: umowa użyczenia lokalu a zwrot podatku
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@e...com>

> [...]
    > dach na budynku, w którym mieszkamy z teściami i żoną. Czy mogę odliczyć

    Tak, można odliczać koszty związane z remontem użyczonego lokalu.

    --
    ---
    Łukasz Lachowicz