  • 1. Data: 2003-10-19 10:56:05
    Temat: umowa zlecenie,a Pit4
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Ostatnio słyszałem w US, że od stycznia br. zatrudniając osobę na
    um.zlecenie i nie zatrudniając pracowników na um.o pracę, powinienem składać
    co miesiąc Pit4. Czy to prawda i czy prócz Pit4 muszę składać Pit8B?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-10-19 14:13:37
    Temat: Re: umowa zlecenie,a Pit4
    Od: "Madalta" <m...@p...onet.pl>

    Obowiązek składania deklaracji PIT-4 w przypadku zatrudniania osób na umowę
    zlecenie istniał już w zeszłym roku. Kwotę podatku wpisuje się w poz. 66 w/w
    deklaracji. Oprócz tego trzeba jeszcze wysłać PIT-8B zarówno do US, jak i do
    pracownika. Ale to już po zakończeniu roku podatkowego.
    --
    Pozdrawiam,
    Madalta