    From: Wojtek Kaniewski <w...@S...SPAM.SPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: umowa zlecenie/o dzieło z firmą z UE
    Date: Tue, 17 Aug 2004 11:43:53 +0200

    witam,

    otrzymałem od czeskiej firmy propozycję -- zmodyfikowanie istniejącego
    programu (mojego autorstwa, wydanego początkowo na licencji GPL) tak, by
    odpowiadał potrzebom zleceniodawcy. problem w tym, że nie wiem w jaki
    sposób mogę się rozliczyć z tą firmą. czy wystarczy typowa czeska umowa,
    którą dostanę do podpisania? jeśli tak, to co z podatkiem? zleceniodawca
    będzie musiał go zapłacić u siebie, czy ja dostanę pełną kwotę brutto i
    będę sam musiał się tym zająć tutaj, w Polsce?

    niestety jedyne, co udało mi się wygooglać to zasady rozliczania się
    między firmami w UE, a nie firmy z osobą fizyczną.

    z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.

    pozdrawiam,
    wojtek kaniewski