  • 1. Data: 2009-03-03 14:26:49
    Temat: urlop wychowawczy - wspolne roliczenie
    Od: <p...@g...pl>

    witam
    pytanko blahe:
    normalnie otrzymuje dochody pit 11 - nie wiem jakim cudem zalapalem sie
    kilkoma zlotym w drugi prog podatkowy w 2007 bo w portlefu tego nie
    odczulem :-(

    zona byla w 2007 na wychowawczym wiec nie ma pita

    czy przy wspolnym roliczaniu pit 37 w pozycjach zony wpisuje zera czy nic nie
    musze wpisywac?

    dzieki za podpowiedz

  • 2. Data: 2009-03-03 14:46:04
    Temat: Re: urlop wychowawczy - wspolne roliczenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...pl wrote:

    > czy przy wspolnym roliczaniu pit 37 w pozycjach zony wpisuje zera czy nic nie
    > musze wpisywac?

    miejsca puste przyjmuje sie za zera, wiec bez znaczenia, czy coś
    wpiszesz czy nie.

  • 3. Data: 2009-03-03 14:57:28

    > miejsca puste przyjmuje sie za zera, wiec bez znaczenia, czy coś
    > wpiszesz czy nie.

    dzieki

  • 4. Data: 2009-03-03 14:58:27

> [...]
    >
    > zona byla w 2007 na wychowawczym wiec nie ma pita
    >
    > czy przy wspolnym roliczaniu pit 37 w pozycjach zony wpisuje zera czy nic

    oczywiscie chodzilo o 2008 :-)