  • 1. Data: 2003-04-15 08:23:22
    Temat: usł.fotograf.reklamowe-jaka stawka ryczałtu?
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Witam:-)
    Jakiej stawce ryczałtu od przychodów ewid. podlegają usługi
    fotograficzno-reklamowe? A może fotograf=wolny zawód? (mam nadzieję że nie)
    Z góry dziękuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Ivona

  • 2. Data: 2003-04-16 12:27:50
    Temat: Re: usł.fotograf.reklamowe-jaka stawka ryczałtu?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ivona napisał:
    > Witam:-)
    > Jakiej stawce ryczałtu od przychodów ewid. podlegają usługi
    > fotograficzno-reklamowe? A może fotograf=wolny zawód? (mam nadzieję że nie)

    Usługi reklamowe są z mocy ustawy wyłączone z ryczałtu od przychodów
    ewidencjonowanych a więc wykonując je automatycznie wpadasz w zasady ogólne.
    Usługi fotograficzne 8,5%.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk