  • 1. Data: 2004-11-21 11:40:42
    Temat: Spozniona wplata
    Od: "Ola" <f...@o...pl>

    Wczoraj wieczorem probowalam wielokrotnie oplacic
    przez internetowy serwis banku Millenium
    zaliczki na podatek dochodowy (Pit 5) i niestety
    wyswietlala sie informacja ze wplata bedzie
    mozliwa dopiero pierwszego dnie roboczego
    czyli 22-giego.
    No i dokonalam tych wplat jeszcze wczoraj przed polnoca czyli w terminie
    ale z data 22.11.2004 ! (nie moglam tego zmienic)
    Co teraz robic?
    Czy musze zplacic jakas kare, czy odsetki?
    Prosze o informacje i rade, bo zdarzylo mi sie to
    po raz pierwszy i nie wiem jakie sa ew. konsekwencje.
    Ola

  • 2. Data: 2004-11-21 12:42:36
    Temat: Re: Spozniona wplata
    Od: "Irek Makowski" <f...@p...com>

    Użytkownik "Ola" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i dokonalam tych wplat jeszcze wczoraj przed polnoca czyli w terminie
    > ale z data 22.11.2004 ! (nie moglam tego zmienic)

    Cieszyc sie z oplaconej w terminie zaliczki na podatek. Przeciez kilka postow
    nizej walkuje sie znowu temat terminow skladania PIT'ów.

    Pozdrowka,
    Irek Makowski

  • 3. Data: 2004-11-21 14:03:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Nov 2004 13:42:36 +0100, "Irek Makowski"
    <f...@p...com> wrote:

    >Przeciez kilka postow
    >nizej

    a u mnie kilka wyzej :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-11-21 17:54:05
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > a u mnie kilka wyzej :)

    to jak ty czytasz te posty mając kompa do góry nogami???
    ;-))

    pozdr.
    ewka

  • 5. Data: 2004-11-22 04:18:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Nov 2004, ewa wrote:
    [...ktos...]
    >+ > a u mnie kilka wyzej :)
    >+
    >+ to jak ty czytasz te posty mając kompa do góry nogami???
    >+ ;-))

    Ja np. chronologicznie ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-11-26 21:23:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Nov 2004 18:54:05 +0100, "ewa" <r...@o...pl> wrote:

    >to jak ty czytasz te posty mając kompa do góry nogami???
    >;-))
    Ależ skąd! komp stoi prawidłowo! Ja wiszę u sufitu jak toperz.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?