  • 1. Data: 2004-11-20 20:30:04
    Temat: KPiR, korekty, jak to odkręcić?
    Od: emssik <n...@b...net>

    Witam,

    zauważyłem pewne nieprawidłowości związane z księgowaniem nieszczęsnego
    zdrowotnego w roku 2003 i 2004. W roku 2003 nieszczęsne 0,25 miałem księgowane
    jako KUP, a w 2004 od podatku było odliczane 8% zamiast 7,75%, a 0,5% było
    również zaliczane w KUP... I teraz moje pytanie jak najbezpieczniej to
    odkręcić?

    Czy za rok 2003 wystarczy korekta PIT36? Jeśli tak, to czy przeczekać do
    końca tego roku, szybko rozliczyć 2004, a następnie skorygować PIT36 za 2003
    i 2004 rok, czy czeka mnie korygowanie wszystkich poszczególnych deklaracji
    PIT5?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emssik.net.pl / www.daniel.emssik.net.pl
    najczęstsza komenda przy pracy z Kyliksem? # pkill -9 delphi :(