  • 1. Data: 2003-05-12 06:01:46
    Temat: uslugi wyjazdow rekreacyjnych na polowania itp a VAT
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>

    Witam,

    mam takie pytanko: czy ktos z Was prowadzi moze DG polegajaca na
    organizowaniu wyjazdow na polowania?

    Ktos zasugerowal mi, ze to powinny być uslugi zwolnione z VAT - załącznik nr
    2 UPTU: poz 23: 'uslugi zwiazane z kultura, REKREACJA I SPORTEM'
    Co o tym sadzicie?

    Wiem, ze najpewniejszym rozwiazaniem jest pismo do Urzedu Statystycznego z
    wnioskiem o klasyfikacje tego typu usług, ale chcialbym dowiedziec sie jaka
    jest Wasza praktyka lub sugestie.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński